Perso, cette voiture, je l'adore... et je ne suis pas le seul, car elle a même eu droit à sa repro officielle au 1/18 par GMP:
Plutôt réussie en plus...
Voici pour les données techniques:
Engine
« 400 Short Deck Big Block
« Mopar Performance Stage 6 Aluminum Heads
« Mopar Performance Forged Crankshaft
« Procharger Supercharger
« MSD Ignition
« TTI Headers w/ Flowmaster 3" Exhaust
Transmission/Rearend
« Passon Performance Aluminum A833 Manual 4-speed Overdrive
« Hydraulic Clutch
« 8 3/4 Rear Axle
« Mopar Performance Aluminum Carrier Housing
« Dutchman Axles
« Ring and Pinion Gears from Randy's Ring and Pinion
Suspension/Steering/Brakes
« Reilly Motor Sports AlterKation K Frame
« Tubular Upper and Lower Control Arms
« Coilover Shocks
« Flaming River Rack and Pinion Steering
« Mopar Performance Rear Leaf Spring Relocation Kit
« Eaton Detroit Spring Custom Leaf Springs w/ 1" Drop and 50 lb. Increase
« Wilwood Front Brakes: 14" with 6 Piston Calipers
« Wilwood Rear Brakes: 13" with 4 Piston Calipers
« Pure Vision Sub-Frame Connectors
Wheels/Tires
Kinesis Motorsport Wheels:
« Front: K18R 18x10 Forged 3-piece
« Rear: K19R 19x13 Forged 3-piece
Michelin Pilot Sport Tires
« Front: 275 40 ZR18
Paint/Body/Interior
« Paint and Body by Russ Stevenson of Gold Coast Customs, Inc. using Glasurit Paint
« Pure Vision Designed Dash
« Custom Gauges by Redline Gauge Works
Et pour les réclamations... c'est ici... attention les yeux, ce n'est pas leur premier projet... et surement pas le dernier:
http://www.purevisiondesign.com/